Aussie Undisputed Elites
Welcome back bro!

Map Pack talk

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Map Pack talk

Post by Jackarseboyz on Tue May 04, 2010 11:26 am

If anyone can plz share the map pack with me it will be much appreciated >.> except i cant return the favour because ive used up all my slots and then some

Jackarseboyz
7th Prestige
7th Prestige

Posts : 4876
Join date : 2009-08-07

http://www.warez-bb.org

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by rage137 on Tue May 04, 2010 11:33 am

Yeah should be alright, I'll create an extra psn account and buy it on that and you can use it.



Nightmare wrote:Got that shit?
Charlie. Uniform. November. Tango!
So zip it.
avatar
rage137
2nd Prestige
2nd Prestige

Posts : 2621
Join date : 2009-12-01
Age : 31
Location : Townsville, QLD

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by Jackarseboyz on Tue May 04, 2010 11:34 am

rage137 wrote:Yeah should be alright, I'll create an extra psn account and buy it on that and you can use it.
Very Happy <3<3<3<3<3<3

If you want you can try downloading shit off my account, im just not sure if it will work




oUJENo wrote:There is no denying you are an atractive guy, so why not? lol
oUJENo wrote:yeah it is. Especialy when the rpg is inaccurate as a cumshot.
avatar
Jackarseboyz
7th Prestige
7th Prestige

Posts : 4876
Join date : 2009-08-07
Age : 24
Location : Newcastle, NSW

http://www.warez-bb.org

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by BrisingrEagleEye on Tue May 04, 2010 11:38 am

just looking at the things about the map packs makes me want them... damn you visual beauty!




"Any man can handle adversity. If you want to test his character, give him power" Abraham Lincoln
Nightmare wrote:Holy Jesus jacking off a whale Neutral

Jackarseboyz wrote:Confucious say: "Man who drop watch in toilet have shitty time"

avatar
BrisingrEagleEye
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 844
Join date : 2010-01-31
Age : 24
Location : Gold Coast, Queensland

http://www.facebook.com/?ref=home#!/BenjaminJamesHicks?ref=profi

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by Jackarseboyz on Tue May 04, 2010 11:40 am

I heard from someone in a different clan that they are out now ben




oUJENo wrote:There is no denying you are an atractive guy, so why not? lol
oUJENo wrote:yeah it is. Especialy when the rpg is inaccurate as a cumshot.
avatar
Jackarseboyz
7th Prestige
7th Prestige

Posts : 4876
Join date : 2009-08-07
Age : 24
Location : Newcastle, NSW

http://www.warez-bb.org

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by BrisingrEagleEye on Tue May 04, 2010 11:41 am

yeah i did just then with people talking, but that's just the update from the sounds of it.




"Any man can handle adversity. If you want to test his character, give him power" Abraham Lincoln
Nightmare wrote:Holy Jesus jacking off a whale Neutral

Jackarseboyz wrote:Confucious say: "Man who drop watch in toilet have shitty time"

avatar
BrisingrEagleEye
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 844
Join date : 2010-01-31
Age : 24
Location : Gold Coast, Queensland

http://www.facebook.com/?ref=home#!/BenjaminJamesHicks?ref=profi

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by kris9797 on Tue May 04, 2010 11:41 am

lol im sharing with hitman couse he gave me all the WAW map packs twice mainly for zombies lol






thanks tom and cody for the awsome sigs

Jackarseboyz wrote:Free porn and a couple of forums = fapping material for ujen
avatar
kris9797
Brigadier General
Brigadier General

Posts : 1250
Join date : 2010-03-06
Age : 21
Location : Coffs Harbour

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by kris9797 on Tue May 04, 2010 11:42 am

and HQ should be good for it??






thanks tom and cody for the awsome sigs

Jackarseboyz wrote:Free porn and a couple of forums = fapping material for ujen
avatar
kris9797
Brigadier General
Brigadier General

Posts : 1250
Join date : 2010-03-06
Age : 21
Location : Coffs Harbour

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by rage137 on Tue May 04, 2010 11:43 am

nah they're definately not out yet, I would say the early hours of the morning



Nightmare wrote:Got that shit?
Charlie. Uniform. November. Tango!
So zip it.
avatar
rage137
2nd Prestige
2nd Prestige

Posts : 2621
Join date : 2009-12-01
Age : 31
Location : Townsville, QLD

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by kris9797 on Tue May 04, 2010 11:44 am

yeah that means i can download before school then feel sick at lunch and come home to play them






thanks tom and cody for the awsome sigs

Jackarseboyz wrote:Free porn and a couple of forums = fapping material for ujen
avatar
kris9797
Brigadier General
Brigadier General

Posts : 1250
Join date : 2010-03-06
Age : 21
Location : Coffs Harbour

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by tyler2316 on Tue May 04, 2010 12:02 pm

kris9797 wrote:yeah that means i can download before school then feel sick at lunch and come home to play them

me and tom don't have to fake sick Very Happy. and btw your a bit keen on these maps kris


avatar
tyler2316
Captain
Captain

Posts : 639
Join date : 2010-02-28
Age : 24
Location : newcastle, nsw

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by InfernoBR on Tue May 04, 2010 12:08 pm

the maps say there out but arent on the store this right? lol

i went 8 - 0 before in 2 rounds of s&d for double XP Smile the host migration FML



In the face of defeat, We are at our strongest.

HD_MaGiiKzZ wrote:I want a Black cock
avatar
InfernoBR
1st Prestige
1st Prestige

Posts : 2338
Join date : 2010-01-01
Age : 23
Location : Berwick, Victoria

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by kris9797 on Tue May 04, 2010 12:14 pm

lol haha DAM YOUS and crash was my fav cod 4 map and i like overgrown






thanks tom and cody for the awsome sigs

Jackarseboyz wrote:Free porn and a couple of forums = fapping material for ujen
avatar
kris9797
Brigadier General
Brigadier General

Posts : 1250
Join date : 2010-03-06
Age : 21
Location : Coffs Harbour

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by Jackarseboyz on Tue May 04, 2010 9:30 pm

They're still not out on either the AUS or the NA store ladies, i just checked for ya's




oUJENo wrote:There is no denying you are an atractive guy, so why not? lol
oUJENo wrote:yeah it is. Especialy when the rpg is inaccurate as a cumshot.
avatar
Jackarseboyz
7th Prestige
7th Prestige

Posts : 4876
Join date : 2009-08-07
Age : 24
Location : Newcastle, NSW

http://www.warez-bb.org

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by BrisingrEagleEye on Tue May 04, 2010 9:54 pm

how much you think they'll be? mum said i can get them ^_^




"Any man can handle adversity. If you want to test his character, give him power" Abraham Lincoln
Nightmare wrote:Holy Jesus jacking off a whale Neutral

Jackarseboyz wrote:Confucious say: "Man who drop watch in toilet have shitty time"

avatar
BrisingrEagleEye
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 844
Join date : 2010-01-31
Age : 24
Location : Gold Coast, Queensland

http://www.facebook.com/?ref=home#!/BenjaminJamesHicks?ref=profi

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by Nightmare on Tue May 04, 2010 10:03 pm

$15.95 is my guess.







I get stronger in direct proportion to how strong my opponent is. I do not tire, and cannot be defeated.
avatar
Nightmare
Lieutenant General
Lieutenant General

Posts : 1703
Join date : 2010-01-01
Age : 26
Location : Australia

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by BrisingrEagleEye on Wed May 05, 2010 5:15 am

the infinity ward site has instructions for downloading the pack for the PSN but still there's nothing >.<




"Any man can handle adversity. If you want to test his character, give him power" Abraham Lincoln
Nightmare wrote:Holy Jesus jacking off a whale Neutral

Jackarseboyz wrote:Confucious say: "Man who drop watch in toilet have shitty time"

avatar
BrisingrEagleEye
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 844
Join date : 2010-01-31
Age : 24
Location : Gold Coast, Queensland

http://www.facebook.com/?ref=home#!/BenjaminJamesHicks?ref=profi

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by kris9797 on Wed May 05, 2010 6:40 am

Nightmare wrote:$15.95 is my guess.

$16:95 is my guess, and i cant find them any where and it says over 25000 people were on them






thanks tom and cody for the awsome sigs

Jackarseboyz wrote:Free porn and a couple of forums = fapping material for ujen
avatar
kris9797
Brigadier General
Brigadier General

Posts : 1250
Join date : 2010-03-06
Age : 21
Location : Coffs Harbour

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by BrisingrEagleEye on Wed May 05, 2010 6:42 am

like i said before, Americans.




"Any man can handle adversity. If you want to test his character, give him power" Abraham Lincoln
Nightmare wrote:Holy Jesus jacking off a whale Neutral

Jackarseboyz wrote:Confucious say: "Man who drop watch in toilet have shitty time"

avatar
BrisingrEagleEye
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 844
Join date : 2010-01-31
Age : 24
Location : Gold Coast, Queensland

http://www.facebook.com/?ref=home#!/BenjaminJamesHicks?ref=profi

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by Synysterr-- on Wed May 05, 2010 6:58 am

$14.95

And FUUUUUUCK, Im capped and Mw2 needs an update. And it returns to normal on the 14th. And I doubt double exp will be still on until then.

So im gonna miss out on double exp. FML Sad

Unless.........I take my ps3 to my step-sisters house and do it there. Orrrrr Leave it on all night while its updating....Hmm....

Synysterr--
Major General
Major General

Posts : 1324
Join date : 2009-11-19
Age : 22
Location : Adelaide, Mount Barker

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by BrisingrEagleEye on Wed May 05, 2010 7:10 am

what makes you say $14.95?




"Any man can handle adversity. If you want to test his character, give him power" Abraham Lincoln
Nightmare wrote:Holy Jesus jacking off a whale Neutral

Jackarseboyz wrote:Confucious say: "Man who drop watch in toilet have shitty time"

avatar
BrisingrEagleEye
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 844
Join date : 2010-01-31
Age : 24
Location : Gold Coast, Queensland

http://www.facebook.com/?ref=home#!/BenjaminJamesHicks?ref=profi

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by Synysterr-- on Wed May 05, 2010 7:16 am

My mate got the map pack (an xbox 360er) and he said it was 800 or 1000 or 1400 microsoft points. I can't remember, but I do remember he said that it equals up to $14.95.

At least I think I remember....Im quite confident im right though.

Synysterr--
Major General
Major General

Posts : 1324
Join date : 2009-11-19
Age : 22
Location : Adelaide, Mount Barker

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by rage137 on Wed May 05, 2010 7:22 am

I read somewhere on an official looking page the other day that it was $14.95 so I think that's right.



Nightmare wrote:Got that shit?
Charlie. Uniform. November. Tango!
So zip it.
avatar
rage137
2nd Prestige
2nd Prestige

Posts : 2621
Join date : 2009-12-01
Age : 31
Location : Townsville, QLD

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by Macca_96 on Wed May 05, 2010 7:32 am

So there still not out yet??



AuE* CLAN FOUNDER. Any questions? PM me
avatar
Macca_96
General
General

Posts : 1950
Join date : 2009-07-22
Age : 40
Location : Adelaide

http://ausieelites.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by BrisingrEagleEye on Wed May 05, 2010 7:34 am

nope been checking all night. i'll check within the next half hour again.




"Any man can handle adversity. If you want to test his character, give him power" Abraham Lincoln
Nightmare wrote:Holy Jesus jacking off a whale Neutral

Jackarseboyz wrote:Confucious say: "Man who drop watch in toilet have shitty time"

avatar
BrisingrEagleEye
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 844
Join date : 2010-01-31
Age : 24
Location : Gold Coast, Queensland

http://www.facebook.com/?ref=home#!/BenjaminJamesHicks?ref=profi

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by oUJENo on Wed May 05, 2010 7:49 am

Still not out, Some kid had a break down because he couldnt find the maps

oUJENo
4th Prestige
4th Prestige

Posts : 3084
Join date : 2009-11-22
Age : 22

Back to top Go down

Re: Map Pack talk

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum