Aussie Undisputed Elites
Welcome back bro!

What music u into?

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

View previous topic View next topic Go down

Re: What music u into?

Post by x-CODY9428 on Thu Oct 28, 2010 10:18 am

Dr. Dre Very Happy

his new album is suppose o be released this year will be sick. but 50 cent needs to get some new songs

x-CODY9428
Lieutenant General
Lieutenant General

Posts : 1558
Join date : 2010-03-22

http://www.youtube.com/user/buhagiar08?feature=mhw4

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by InfernoBR on Thu Oct 28, 2010 10:47 am

-->EMINEM<-- thats whats i likee Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy



In the face of defeat, We are at our strongest.

HD_MaGiiKzZ wrote:I want a Black cock
avatar
InfernoBR
1st Prestige
1st Prestige

Posts : 2338
Join date : 2010-01-01
Age : 23
Location : Berwick, Victoria

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by x-CODY9428 on Thu Oct 28, 2010 11:21 am

Black Power Laughing





Eat A Dick Cunt
avatar
x-CODY9428
Lieutenant General
Lieutenant General

Posts : 1558
Join date : 2010-03-22
Age : 23
Location : Brisbane, Queensland

http://www.youtube.com/user/buhagiar08?feature=mhw4

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by Unit-19 on Thu Oct 28, 2010 12:00 pm

I'm going to go see the potbellies tomorrow night, there playing at this place near my house, and next week at the same place the blonde chick from the pussy cat dolls is playing there, might have to go and check her out Wink




avatar
Unit-19
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 872
Join date : 2010-05-28
Age : 27
Location : Melbourne

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by x-CODY9428 on Thu Oct 28, 2010 12:02 pm

ohh sweet potbellies are pretty sick





Eat A Dick Cunt
avatar
x-CODY9428
Lieutenant General
Lieutenant General

Posts : 1558
Join date : 2010-03-22
Age : 23
Location : Brisbane, Queensland

http://www.youtube.com/user/buhagiar08?feature=mhw4

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by Unit-19 on Sat Oct 30, 2010 12:34 am

Last night was pretty sick, we went to this place where the potbellies were playing which is literally 20 metres from my house and discovered a massive night club, i know where i'll be going for the next few weeks.
The potbellies are pretty sick live and the girl in the band was looking good, the only shit thing about the night was that they stop serving drinks at 3am!




avatar
Unit-19
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 872
Join date : 2010-05-28
Age : 27
Location : Melbourne

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by InfernoBR on Sat Oct 30, 2010 12:52 am

hahaha, 3am thats not that bad? maybe unless your rage Razz any fights?

woulda been awesome to be there.
get any numbers Wink



In the face of defeat, We are at our strongest.

HD_MaGiiKzZ wrote:I want a Black cock
avatar
InfernoBR
1st Prestige
1st Prestige

Posts : 2338
Join date : 2010-01-01
Age : 23
Location : Berwick, Victoria

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by MyOwnInsanity on Sat Oct 30, 2010 4:36 am

atm (cosv the tekken movie) im getting into sick puppies lol love that song they got on the movie



I Never Claimed To Be A Saint
avatar
MyOwnInsanity
Command Sergeant Major
Command Sergeant Major

Posts : 313
Join date : 2009-09-02
Location : New Zealand

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by Unit-19 on Sun Oct 31, 2010 11:11 am

InfernoBR wrote:hahaha, 3am thats not that bad? maybe unless your rage Razz any fights?

woulda been awesome to be there.
get any numbers Wink

Yea i surpose 3 am isn't that bad, just seems early when your pissed.
I didn't get any numbers but did meet a nice brunette there, it was a fun night.




avatar
Unit-19
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 872
Join date : 2010-05-28
Age : 27
Location : Melbourne

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by rage137 on Sun Oct 31, 2010 12:21 pm

Did ya get lucky? Razz

3am though that is fucking BS. When I turned 18 and starting going to clubs it was 5am and you could fucking smoke anywhere, now there's this BS about smoking outside and 3am lockouts. You can still drink till 5am but after 3 you have to stay in the same club.



Nightmare wrote:Got that shit?
Charlie. Uniform. November. Tango!
So zip it.
avatar
rage137
2nd Prestige
2nd Prestige

Posts : 2621
Join date : 2009-12-01
Age : 31
Location : Townsville, QLD

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by Unit-19 on Mon Nov 01, 2010 3:06 am

When i turned 18 the smoking rules were already in place and it does get a bit annoying going out side for a smoke.
We did get a bit friendly at the club but didn't get lucky, i had my brothers and some mates staying at my house so i couldn't close lol.




avatar
Unit-19
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 872
Join date : 2010-05-28
Age : 27
Location : Melbourne

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by InfernoBR on Mon Nov 01, 2010 3:26 am

hahaha unlucky unit, gotta turn up the charm Razz



In the face of defeat, We are at our strongest.

HD_MaGiiKzZ wrote:I want a Black cock
avatar
InfernoBR
1st Prestige
1st Prestige

Posts : 2338
Join date : 2010-01-01
Age : 23
Location : Berwick, Victoria

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by mossy20 on Sat Nov 06, 2010 2:57 am

you guys should listen to some of this is kinda funny, some of its not too bad. its called punk goes pop where punk bands cover pop songs.

http://www.youtube.com/watch?v=s501BnZF13I

http://www.youtube.com/watch?v=kFRC6r-BBag




individuals play the game, but teams beat the odds
Black is a disease, and Michael Jackson found the cure
avatar
mossy20
Brigadier General
Brigadier General

Posts : 1285
Join date : 2009-10-22
Age : 24
Location : perth

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by Jackarseboyz on Sat Nov 06, 2010 7:52 am

Yeh theres heaps of albums of the "Punk Goes..." like classic rock etc




oUJENo wrote:There is no denying you are an atractive guy, so why not? lol
oUJENo wrote:yeah it is. Especialy when the rpg is inaccurate as a cumshot.
avatar
Jackarseboyz
7th Prestige
7th Prestige

Posts : 4876
Join date : 2009-08-07
Age : 24
Location : Newcastle, NSW

http://www.warez-bb.org

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by Cloud_FFVII_AC on Sat Nov 06, 2010 8:31 am

just saw pendulum rock out in sydney last night
their show was wicked, defos check them out




EnigmaBKR wrote: NIGGER SHIT SMEARED COON TRANSPARENT KNIFE.

EnigmaBKR wrote: Cloud is a nigger.
EnigmaBKR wrote: He steals bike n shit.
avatar
Cloud_FFVII_AC
1st Lieutenant
1st Lieutenant

Posts : 394
Join date : 2009-09-17
Age : 23
Location : Sydney brah

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by Unit-19 on Sun Nov 07, 2010 5:21 am

Atreyu are a great band to see live, i saw them at taste of chaos a few years ago along with avenged sevenfold and bullet for my valentine, but if you see a band like the pot bellies playing a gig at a club you should go, the amount of girls that turn up is awesome.




avatar
Unit-19
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Posts : 872
Join date : 2010-05-28
Age : 27
Location : Melbourne

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by InfernoBR on Sun Nov 07, 2010 5:32 am

OMFG LMFAO clouds avatar is a kid from my school called david, in my year level named david

herres his facebook...
http://www.facebook.com/home.php#!/dave4life777

LOL i cant believe that and a kid in my class took and mate that picture bahahah



In the face of defeat, We are at our strongest.

HD_MaGiiKzZ wrote:I want a Black cock
avatar
InfernoBR
1st Prestige
1st Prestige

Posts : 2338
Join date : 2010-01-01
Age : 23
Location : Berwick, Victoria

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by Cloud_FFVII_AC on Mon Nov 08, 2010 4:54 am

InfernoBR wrote:OMFG LMFAO clouds avatar is a kid from my school called david, in my year level named david

herres his facebook...
http://www.facebook.com/home.php#!/dave4life777

LOL i cant believe that and a kid in my class took and mate that picture bahahah

haha i put that as my avatar cause someone (forgot who) said it it was me when i got my ps3 back Very Happy




EnigmaBKR wrote: NIGGER SHIT SMEARED COON TRANSPARENT KNIFE.

EnigmaBKR wrote: Cloud is a nigger.
EnigmaBKR wrote: He steals bike n shit.
avatar
Cloud_FFVII_AC
1st Lieutenant
1st Lieutenant

Posts : 394
Join date : 2009-09-17
Age : 23
Location : Sydney brah

Back to top Go down

Re: What music u into?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum